Dr. Brodsky Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg har ikke spillt på PC siden Max Payne, og har ingen idé om hva som finnes. Derfor trenger jeg deres hjelp. Det jeg er ute etter er et spill som egner seg på laptop uten eksternt tastatur eller mus. Jeg er i utgangspunktet interessert i strategispill, men helst et hvor det ikke er så alt for mye å sette seg inn i. Onlinespilling bryr jeg meg ikke om. Spill jeg har spilt mye, og som jeg kunne tenke meg noe tilsvarende til: Desperados Heroes of Might and Magic 3 Civilization 2 The Settlers Total Annihilation Som dere ser er jeg ganske utdatert... Har tenkt litt på Civilization 5, men er ikke det veldig mye en må sette seg inn i, og har jeg kraftig nok maskin? Av maskinvare har jeg: Intel HD Graphics 3000 og GeForce GT 555M Intel Core i7-2760QM, 2.4GHz, 6MB SmartCache "Sandy Bridge refresh" 8 GB RAM Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ingen ting i verden som slårgode gamle Age of Empires, Age of Kings!! Det er et udødlig spill som jeg spiller ennå! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Civ 5 + tilleggspakken slår alt!. Og ja du har nok mest sannsynlig kraftig nok maskin. Lenke til kommentar
twitch.tv/erictheslayer Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Enig, Age of Empires 1+ exp og Age of Empires 2 + exp bra spill ja , American Conquest er også ganske bra. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Du kan jo ta en titt på Anno 1404/2070. Vet ikke om det vil falle under strategi spill eller ei. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Age of Empires har jeg spilt mye, særlig 2'eren. Tror jeg prøver meg på Civ5, men er fremdeles åpen for forslag. Lenke til kommentar
Way_to_ez Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Crusader Kings 2 er ganske kult, mye valgmuligheter og ufattelig lang holdbarhets tid! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Total war 2: Kingdoms. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Takker for alle svar. Sitter nå og spiller Civ5. Har kun spilt i 30 minutter, men det virker å være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå