Leo_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan sette opp en live streaming ut på nett fra et web-kamera? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har brukt webcamXP en del til dette, noe som sender det ut live som flash... Er det noen linux-guruer som skulle svare her, kan dere gi meg et alternativ til live streaming ut fra linux? Lenke til kommentar
dakri Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Prøv Windows Media Encoder http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg setter opp server med Windows Media Encoder enda, noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg setter opp server med Windows Media Encoder enda, noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Som sagt, WebcamXP fungerer glimrende. Var det enkleste å sette opp ihvertfall. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Da prøver jeg det i stedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå