Aetius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Lommevennlig kamera med lang zoom kan være akkurat hva du trenger på ferieturen din. Konkurranse: Vinn feriekamera fra Casio Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 det var litt for mange "søk på google" spørsmål. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) det var litt for mange "søk på google" spørsmål. Sorry, men ordren fra oven er at alle skal kunne svare på spørsmålene, og da blir det slik. Endret 30. juni 2012 av Aetius Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Man trenge da ikke google, det holder med WIkipedia Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Etter litt googling så ser jeg at det ikke var Tadao Kashio som grunnla casio, og det var heller ikke han som fant opp denne duppeditten som jeg antar er svaret på spørsmål nr 3. Det var derimot Shigeru Kashio (far?) som grunnla det, og produserte blant annet denne duppeditten, samt andre småting. Det er derimot Tadao som styrte selskapet når de begynte med kameraer (og mye annet). Skal ikke påberope meg noe kunnskap på feltet utover google.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kan ein kun bruke dette kamera på ferie? Er det dedikert ferie kamera? Kva om ein nyttar det i jula, om vintern ute i snøen? Eller til og med på ein kvardag? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kan ein kun bruke dette kamera på ferie? Er det dedikert ferie kamera? Kva om ein nyttar det i jula, om vintern ute i snøen? Eller til og med på ein kvardag? For et spørsmål. Et feriekamera er et feriekamera. Har du juleferie eller ''kvardagsferie'' kan det nyttes der. Men å bruke det utenom ferier blir jo håløst siden Casio har lagt inn en chip som hindrer oppløsning over 0,7MP utenom ferietider. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Gjennomsnittlig karakter? Må frem med regnekunnskapene da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg