Muggkaare Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hola. Kjøpte meg for et år siden en nød-TV, en sliten, rævdårlig Thomson 32". Ser om dagen litt rundt etter TVer, da jeg kom over denne tven på elkjop.no, til 3500 spenn. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/TXP50X50E/panasonic-50-plasma-tv-tx-p50x50e Det er jo sinnsykt billig, men er det verdt det? Det blir såklart en sinnsyk forbedring i forhold til den jeg har nå, men er litt usikker siden det er 720p og ikke 1080p. Sitter 4-5 meter unna tven, hvor stor forskjell vil oppløsningen ha på denne avstanden? TVen skal brukes til tv, men der har vi ikke HD uansett, så der vil det ikke være så negativt, og spilling (på PS3, 360 og Wii). De fleste spillene kjøres jo uansett i 720p og lavere, med noen unntak, så det vil vel heller ikke ha mye å si? Der igjen kommer filmtitting, bruker for det meste en mediaboks og filmer i 720p, men er forskjellen på 1080p såpass stor at jeg vil angre kjøpet? Kan også se på noen blurays innimellom på PS3en, så jeg er litt usikker. Prisen spiller veldig inn her, har sett på 1080p-tver uten unntak, men til denne prisen tror jeg nesten at jeg slår til, med mindre noen har noen bra innvendinger. Kan også spørre om størrelsen, 50" blir vel ikke for stort? Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Slå til bare vær litt forsiktig med spilling og statiske tv logoer de første 200timene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Takk, bestilte den. Blir vi ikke fornøyd får vi alltids solgt den videre. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Plasma is still king.. før billigere oled kommer på sortnivå og gaming lag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå