Geir Kristiansen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hegre. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ble litt for dårlig lysforhold så bildene ble ikke skarpe no, men jeg legger dem likefullt ut,.... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg tror ikke du skal klage så veldig mye over kvaliteten - dette er jo kjempegreier. Og du må jo ha vært svært så nært denne fuglen. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Lå under ett kamuflasjenett til etpar hundrelapper og ventet, men burde hatt sola i ryggen og 400 - 2.8 ,..... Mangler mye i fullversjonen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Synes disse hegrebildene er glimrende - ikke enkelt å komme så nær. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har aldri sett denne fugel der-den står som oftast ved vannet når eg ser han-han er sky ,så dette var bra.Kjempefine alle 3 bilda Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Wow, tenkte jeg, men kan ikke nok til å se små feil. Ser skarpt ut i mine øyne. Og måten han sto på sammen med fargene gjorde et umiddelbart inntrykk. Når du er så kritisk, så kan jeg være enig med at du var heldig, men allikevel uheldig på V3 hvor ansiktet forsvinner litt i det blå Fantastiske bilder, synes jeg Endret 30. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Flott fanget hr Kristiansen og god helg ønsker hr Olsson :-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Synes dette ser veldig bra ut. Liker de friske fargene. Skulle likt å få litt tekniske data her. Hvor langt objektiv brukte du, blenderåpning og eksponeringstid Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Disse er jo bare nydelige - liker særlig v1 pga uttrykket. Skarpheten holder i massevis og lyset gir gode farger og fin stemning. Men når sant skal sies kan en vel ane litt fargestøy på fuglene, - det burde kunne la seg fjerne uten å miste skarphet. Pussig med disse svære vadefuglene oppe i trærne - ser ofte det her på mine kanter i gode hegreår, men jeg synes alltid det ser litt snodig ut Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Takk, takk for lærerike tilbakemeldinger. Hadde nok kunnet kjøpt meg mindre "støy" med ett dyrere kamera,.... Exif data: 200 mm, f 2.8, 1/320s, iso 800. Optikk uten stabilisering. Tok bildene sent igår kveld. Overskyet og vanskelige lysforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg