Gå til innhold

Gi respons!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fine farger og grafikk, men synes ikke det passa så godt inn med den mørke blåfargen som bakgrunn i hovedfeltene, tror det hadde blitt bedre med den fargen som er i bakgrunnen i logoen der så kontrasten forgrunn/bakgrunn i tekstfeltet blir mindre. syntes også teksten i logoen er litt for uskarp. men deilige, lyse farger!

Lenke til kommentar

Weee, øynene mine! :o

Den var veldig lys.

Grei logo, men den var litt liten i forhold til størrelsen på topp-cellen. Blir lixom mye tomrom på venstresiden.

Flytt menyen noen pixler oppover, slik at den kommer på høyde med den lyseblå innhold-cellen.

Likte ikke helt de der html-tag'ene i menyen. De kan godt være der, men prøv å skill de ut litt, slik at folk ikke tror det skal være en link.

Ellers var det greit :)

Lenke til kommentar

Tja, du har kunnskapene innabords, ihvertfall. :)

Skrifta var litt for lys i forhold til bakgrunnen. Skrifta burde altså vært litt mørkere. Fin logo. Litt dus/tåkete, men bra. Dessuten var dette med <main> og </main> i menyen ganske spennende! :smile: Hoveren på linkene kan godt mikses litt. Det ble litt skittent, og skrifta ble vanskelig å lese. Tror det var alt... :D

Lenke til kommentar

Synes den ble litt "liten", ihvertfall i min oppløsning (1280x1024). Dekker bare ca. 40% av skjerminnholdet. Men dette er vel kanskje meningen.

Hvordan blir det om innholdet i hoved-"rammen" blir mer en det som er plass til? Vil det da komme en scroller i denne rammen, eller vil hele den nederste tabellen endre størrelse. For siste alternativ; Dette vil bli stygt.

Eks; Når jeg trykker på link-seksjonen endrer hovedrammen størrelsen, men hva skjer om du legger til enda flere linjer?

Ellers var det en kjempe fargebruk. Synes logoen hadde en fin størrelse jeg, selv om det ble et lite tomrom til venstre.

Ville nok muligens også flyttet de to store hvite hovedtabellene litt nærmere hverandre.

Det hadde vært kult med et bakgrunnsbilde i lys blå farge, kanskje litt transparent, i hovedtabellen. Synes jeg.

Ble mye kritikk her, men jeg synes alt i alt det var en kjempefin side.

Lenke til kommentar

- Synes <main>-taggene kanskje burde stå utenfor menyen med en lys grå/blå farge. Det ser ut som de er en del av menyen...

- Tror jeg ville dempet den motion-blurren (er det det det er?) i skrifta i logoen.. Og kanskje hatt litt større skrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...