Durochris Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Hei Jeg har nå koblet opp komponentsett foran sånn som dette: S13 = bilen Jeg har en forsterker bak som driver høyttalerne i hattehylla. Kobler jeg front på den så får jeg så lav lyd at jeg må legge øret inntil for å høyre lyden, da med spillern på maks. Noen som vet hva som kan være problemet? SPECS: Spiller - http://www.dynabel.n...DC-5051U/KN1065 Høyttalere - http://www.dynabel.n...nentsett/AS4502 Forsterker - Magnat(Sto i bilen så vet ikke no specs på den) Endret 30. juni 2012 av Durochris Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hva er det du har bilde av der? er det bare komponentsettet? eller er det en sub du har koblet deg inn på? Det er uansett feil koblet, fra forsterkeren så skal du til delefilteret som hører til komponentsettet, så videre til mellomtonen fra riktig utgang på delefilteret, og til diskant fra riktig utgang på delefilteret. Hvis forsterkeren er en 2kanaler som er brokoblet til 1stk sub, så kan du ikke koble deg inn på den forsterkeren, da må du ha deg en forsterker til Du skriver at du har en forsterker som driver høyttalere i hatthylla, så da går jeg ut i fra at du ikke har sub. Tegningen din er dog like uforståelig. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Satt navn på ting. Dette er bruksanvisningen som fulgte meg. Akkurat sånn jeg har koblet det. Har ingen sub nei Endret 30. juni 2012 av Durochris Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ja, stemmer... Så ikke på linken hvilket frontsett det var snakk om, så da er det der riktig, men har du da koblet deg til spilleren eller forsterkeren? Er det 2 eller 4 kanals forsterker i tilfelle? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Ja, stemmer... Så ikke på linken hvilket frontsett det var snakk om, så da er det der riktig, men har du da koblet deg til spilleren eller forsterkeren? Er det 2 eller 4 kanals forsterker i tilfelle? Jeg kobla komponentsettet på de ledningene standardhøyttalerne var kobla på. Det er 2 kanals forsterker. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Du har med andre ord koblet det rett til spilleren. Var det lyd i orginalhøyttalerene fra før da? Hvis det var det, så er det noe galt med komponentsettet, så da må du ta kontakt med forhandleren. Du kan teste mellomtonen med et AA batteri, og se om det beveger seg da, gjør det det så er det noe du har gjort feil når du har koblet Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Du har med andre ord koblet det rett til spilleren. Var det lyd i orginalhøyttalerene fra før da? Hvis det var det, så er det noe galt med komponentsettet, så da må du ta kontakt med forhandleren. Du kan teste mellomtonen med et AA batteri, og se om det beveger seg da, gjør det det så er det noe du har gjort feil når du har koblet Jepp, var lyd i orginalhøyttalerne Okei, så hvor kobler jeg dette batteriet? + på + og - på -, på selve høyttaleren? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Testa med AA batteri, høyttaleren lagde en "knitre" lyd. Endret 30. juni 2012 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 jeg hadde laget en forlenger fra bilen til høyttaleren, var den som gjorde så det ikke funka. Nå spiller de som bare det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå