Lionne Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei! Trenger sårt hjelp her! Har nettopp fullført VGS og fått beskjed fra skolen om at vi må laste ned og oppgradere til siste versjon av Windows og Office. Følgende står på veiledningen vi har fått: "Logg inn og last ned programvare og lisenskodene. Lagre disse som verdipapirer!" Det jeg lurer på er da hvordan man lagrer noe som verdipapirer og hvorfor??? Noen plis hjelp meg?!?!? Line M. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det betyr at du skal lagre det slik at du ikke mister det. Det er fordi pappiret er verd noe. Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 joda det skjønner jo jeg og, men er det bare å lagre det hvor som helst da ? bare jeg vet hvor det er? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 ja, og gjerne utilgjengelig for andre Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 jaok. Mange takk for hjelpen føler meg som en noob... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det skjønner jeg godt. Men en plass må man begynne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå