Harald Gjerholm Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Kirken og Prestegården Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet viser Jevnaker kirke og Prestegården tatt fra syd. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei Lenge siden jeg har vært innom her nå :o) Har vært opptatt med noe jobbegreier. Flott bilde dette Vanskelig å si hvilke av dem jeg liker best. Men jeg faller vel ned på V2 til slutt Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Mange takk. Du har vært savnet. V2 er samme bilde kjørt med +/- 1 EV i Photomatix - 3 eks altså en fake HDR. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Vakkert bilde - holder en knapp på v1. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Liker landskapet og fargene i begge to. Er ikke istand til å velge:) Det er som når en er ute, det vakre i forandringen gjennom dagen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Vi så klart...for å si det slik...nå er det blitt slik att en bare trenger se ett bilde av deg for å forstå att det er ditt,uten å ha sett navn osv...og de er ikke negativt;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Mange takk for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg