Gå til innhold

Trenger hjelp til en diett!

Anbefalte innlegg

Hey, målet mitt er å slanke meg 30kg på 6 måneder

Derfor trenger jeg hjelp av dere!

skal begynne på en diett, men vet ikke hva, så hver så snill og si en bra diett.

Det er vell 1kg vekttap i uka! :D

Endret av Skillica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan ikke bare si en bra diett. Vi vet ikke hva du liker å spise, hvor mye du veier, kjønn, treningsnivå osv. For å gå ned 1 kg i uka må du ligge 1000 kalorier i underskudd hver dag, da 1 kg tilsvarer 7000 kalorier. Det er den beste pekepinnen jeg kan gi deg på bakgrunn av denne informasjonen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kontakt en persolig trener på ett senter nær deg, så setter han/henne opp ett kostholdprogram som er skreddersydd for "deg".. Koster cirka 1000 spenn tror jeg.... eller så ligger det ett gratis på onlinept.no.

Endret av baroiic
Lenke til kommentar

Du må ikke se på MTV og i used to be fat. Det er helt urealistisk å tape så mye så fort.

Begynn med å kutte all godteri. Hvis du må ha chips eller sjokolade så går du for cashwenøtter og mørk sjokkis. Samme med brus. Solo uten sukker er bedre enn fanta.

Se på matvarene.. Står det typ 20g fett per 100g så kutter du det, sant.

Spis masse kyllingsalat. Finnes ikke noe bedre imo. Også grovt til alt du spiser av bakst. Grov pasta, ris osv..

Det viktigste er bare å kutte godteriene og fast fooden. Da er halve jobben allerede gjort.

Her finner du oversikt over matvarer. Du kan til og med regne ut kaloriene for en hel uke av mattintak! http://www.diett.no/

Finn en kalkulator som regner ut ditt daglige kcal forbruk og sørg for at du går i underskudd.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...