Luminoth Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei Har en 3 år gammel bærbar Acer som jeg ønsker å foreta en clean install av Vista på. Har en Vista CD liggende som jeg skal bruke til formålet, men jeg lurer på et par ting: 1) Klistremerket under laptopen har blitt slitt så jeg kan ikke lenger se produktnøkkelen. Har funnet product id under systemegenskaper på pc'en, men vet ikke om jeg kan bruke denne når jeg innstalerer på nytt? Sjekket på den stasjonære nemlig, og la merke til at produktnøkkelen og product id er to forskjellige serienummer... 2) Er det noen som har erfaringer med clean install av Windows på laptoper? Problemer med at ting ikke fungerer etter clean install og lignende? F.eks wlan? 3) Har lyst å innstalere ubuntu og kjøre dual boot (trenger windows for å kunne bruke Microsoft Office i forbindelse med skole). Er det greiest å dele opp i to partisjoner? En til OS'ene og resten til alt annet? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Acer kan du vel installere på nytt igjen uten cd'en? Det gjorde hvertfal jeg med min. Husker ikke helt hvilken knapp jeg trykte men er en av F knappene under oppstarten Dette tar forøvrig kun systemdisken. Men er utrolig lett og enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå