snippz Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei! Lurte på om det var noen vise menn som kunne si meg om en slik pakke fra caraudiosecurity er å anbefale? Da tenker jeg på subwooferen og forsterken, om det greit med antall ohm og RMS? http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/14672.html Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Den pakka der blir dyr før du har den hjemme hos deg, og den er ikke noe å hoppe i taket av. Skal du ha en bra og billig pakke, såer denne fin: http://www.judysbilstereo.no/pakketilbud/basspakke-3 Lenke til kommentar
snippz Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Er den du sendte link til bedre? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Er den du sendte link til bedre? Ja, det vil jeg si Lenke til kommentar
snippz Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Hvor vil du si det? Den jeg sendte link til, kunne jo yte 1000W rms Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Og?? Watt har ingen ting å si. Det er ikke sånn at en sub som tåler 10.000w er bedre enn en som tåler 500w. Har du en sub som krever masse watt, så må du også ha en forsterker som leverer dette, og det blir fort dyrt. Så drit i watt og se på følsomhet i steden hvis du ikke kjenner til hva som er bra og ikke. Det ville jo vært fint om det fantes en sub på 20w rms med følsomhet på 150db, så hadde du satt verdensrekord bare ved å ha suben koblet rett til spilleren..... Men en slik sub finnes ikke. DD lager suber som spiller tøft og fint, og etter å ha testet veldig mye forskjellig opp gjennom tiden, ink vibe og DD så kan jeg trygt si at den pakka med DD og dynabel er veldig bra til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå