Sir-Allistair Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 God dag forumfolk. Det jeg vil frem til med dette emnet er det generelle og gjerne særegne bruksområdet til iPad, men også andres erfaringer på denne "problemstillingen". Greia er den at dama har hatt iPad i et års tid, men klarer ikke helt å finne særlig bruk for den mellom iPhone og laptop. Noen tips og/eller lignende erfaringer? :-) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Den største potensielle nytten jeg kan forestille meg, er til e-bøker og muligens som en avansert fjernkontroll. Sånn ellers krasjer det litt med andre apparater, som du selv påpeker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er heller ikke helt sikker på hvor jeg skal plasere nettbrett som iPad osv. Helt ubrukelig for meg hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg kjøpte med en Ipad kun med tanke på å lese bøker, men den blir nå brukt flittig her i heimen til surfing/youtube/spill også - avhengig av brukeren. Fordelen som jeg ser er å kunne dra den lett frem i sofaen og sjekke ut ting og tang raskt...istedet for å starte opp pc'er/bevege seg til pc'en Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har erstattet den stasjonære PCen, som i dag kun brukes til BF3 spilling. Ellers all iPad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå