Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg fikk en nokia 3650 fra en kampanje på jobben til faren min. Der fulgte det med telefonen og en cd, men ingen bruksanvisning. Derfor er spørsmålene: Hvordan får jeg overført bilder fra mobilen og til pcen? Og hvordan får jeg de programmene som ligger på cden over til mobben?? Håper noen skjønte dette.. :-? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har du bærbar pc (eller bare ir/bluetooth på en stasjonær en) kan du overføre enten via ir eller bluetooth. det er bare å aktivere ir på telefonen og pcen, og så dra bilder inn i telefonmappa. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har en bærbar med infrarød mottaker. Men jeg må vel innstalere noe fra den cden som fulgte med?? :-? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 nope :wink: bare aktiver ir'en du 8) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Bare slå på IR, og legg telefonen ved siden av PC-en. Vips, så sier PC-en at en 3650 ligger innenfor rekkevidde, og lar deg sende filer. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jepp, dette funker finfint, har selv prøvd det (med en P800 dog). Alt jeg gjorde var å skru på infrarøden på telefonen, og så fant PCen den med en gang. Dette var en PC med WinXP. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Er dette for å sende bilder eller overføre programmer?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Yea!! Det virker jo!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå