Redaksjonen. Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Dersom vi skal tro Google selv, riktignok. Nå er Gmail størst Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Undertittelen gjorde hele teksten ugyldig ;P 2 Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Gmail, er best. Uten protest! 4 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 No tull. Brukte hotmail før, så kom Gmail... Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Haha, lo godt godt på siste setning der!! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Om ikke annet er jeg rimelig overbevist om at Gmail har flest aktive brukere. De fleste jeg kjenner bruker gmail som privatmail, det går lenge mellom hver hotmail og yahoo-bruker. 1 Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg blir like forfjamset hver gang noen sender privat e-post og det ikke er fra en Gmail-adresse. At folk orker de kjipe og forferdelige grensesnittene til både Yahoo! og Hotmail, fatter jeg ikke. Og man får f.eks. ikke IMAP-støtte av Microsoft. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg blir like forfjamset hver gang noen sender privat e-post og det ikke er fra en Gmail-adresse. At folk orker de kjipe og forferdelige grensesnittene til både Yahoo! og Hotmail, fatter jeg ikke. Og man får f.eks. ikke IMAP-støtte av Microsoft. Live.com-adresser støtter da IMAP? AtW Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Live.com-adresser støtter da IMAP? AtW IMAP? Nei, hverken i vanlig Hotmail eller Hotmail Plus. http://en.wikipedia.org/wiki/Hotmail#Hotmail_Plus Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 For min del er jeg lei av den vanvittige snokinga til Google, så jeg er på vei bort. Bare synd at det er så få alternativer med gode løsninger, nyttig grensesnitt og holdbar personvernpolitikk. Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har alltid brukt Hotmail fram til nå, noen gode grunner til å bytte? 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tror nok at man filtrerer resultatene litt og plukker bort noen boter så vil de nok forandre seg. Svært mange nigeria gutter og spammere bruker Gmail, men fortsatt noen på Yahoo, men har ikke sett noen fra Microsoft. Da igjen, Microsoft hijackes ofte for spam over MSN Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Fatter ikke at folk fremdeles bruker hotmail. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Nå har jeg konto både hos Gmail og Hotmail. Men det er Gmail som er hovedkontoen min. Slike ting kommer nok ikke med i tellingene. Dersom de teller hvilke klienter som faktisk har daglig aktivitet, vil nok resultatet bli annerledes. Hotmail er grei for msn-tilgang men ikke noe mer. Gmail er virkelig brukbart, og det er det som teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå