Joachim_F Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Telltales vandrende zombier leder ukens angrep på fritiden vår. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Endelig The Walking Dead Episode 2. På tide Telltale Games! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Endelig The Walking Dead Episode 2. På tide Telltale Games! Noe av det bedre jeg har prøvd på lenge. Anbefales. Lenke til kommentar
Lex_InnleggNO Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Endelig The Walking Dead Episode 2. På tide Telltale Games!Noe av det bedre jeg har prøvd på lenge. Anbefales. Enig! Men ser at jeg som PS3-er ikke får spilt episode 2 ennå. Noen som vet når neste episode kommer på playstation store? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Endelig The Walking Dead Episode 2. På tide Telltale Games!Noe av det bedre jeg har prøvd på lenge. Anbefales. Enig! Men ser at jeg som PS3-er ikke får spilt episode 2 ennå. Noen som vet når neste episode kommer på playstation store? Det er vel ute? PS3-omtalene ligger ihvertfall ute. Lenke til kommentar
Nev Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Kickstarter prosjektet Retrovirus har fått en alpha demo. Er en del som gode gamle Descent. http://www.kickstarter.com/projects/cadenzainteractive/retrovirus/posts Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 anbefaler zen pinball hvis du har et android nettbrett. Kommer til å slå ihjel mange timer med det i løpet av sommern Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Nettopp ferdig med 2 episode av Walking Dead, stor fornøyd og var verdt å vente på! Nuff said. Ironisk nok, så er episode 2 satt 3 måneder etter det første, med tanke på at vi har ventet i 3 måneder, haha Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 For lenge. Jeg vil tro at de hadde alle episodene ferdig når de slapp ut episode 1, men mye tyder på at de ikke er det. Lenke til kommentar
ArneLFC Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Få med "A story about my Uncle" neste gang! Ikke et helt nytt spill, men gratis og ganske bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå