Fleskelars Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Folk med god balanse-evne , blir lettere kvalme av bevegelse enn andre da balansenerven deres er mer følsom. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg bli aldri bil/sjøsyk, og kan fint lese eller se film når jeg sitter i bil uten at det er noe problem. Gears of war spillene kan jeg derimot bare glemme. Etter 10-15 minutter så er jeg svimmel og på grensen til å spy. Er det samme på Halo serien, men ikke like gale der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Folk med god balanse-evne , blir lettere kvalme av bevegelse enn andre da balansenerven deres er mer følsom. Dette stemmer ikke helt med hva jeg har erfart. Jeg vil påstå at jeg har god balanse. Slår i hvert fall vennene mine lett. Jeg blir aldri kvalm av noe annet enn alkohol. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Faxanadu på NES. ahhhhrrrggg... Det var som å ha feber å spille det spillet lengre enn 15 minutter. Folk med god balanse-evne , blir lettere kvalme av bevegelse enn andre da balansenerven deres er mer følsom. Dette stemmer ikke helt med hva jeg har erfart. Jeg vil påstå at jeg har god balanse. Slår i hvert fall vennene mine lett. Jeg blir aldri kvalm av noe annet enn alkohol. Prøvd å spille spill med dårlig grafikk full eller? Det er på en måte som å falle over kanten av jorda. Alt jeg kan si er at det er IKKE gøy. Endret 27. juli 2012 av 501 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå