Skjeggape Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Utstyret jeg har er: LG 47" LED TV Yamaha RX-V365 Harman/Kardon 5.1 surround system nye HD PVR dekoderen fra Canal Digital og en PS3. Jeg får lyd ut fra PS3 til Yamaha forsterkeren uten problemer ved å ha koblet optisk lyd kabel fra PS3 og inn til forsterkeren, så i utgangspunktet da så skulle det vel fungere på samme måte om jeg kobler en optisk kabel fra hd pvr dekoder og inn i forsterker, men får lyd kun fra tv-høytalere og ikke fra anlegget. Prøvde også å koble den optiske kabelen mellom forsterker og Audio ut koblingen på TV. Noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nå har jeg Get, men der må man inn på menyen til Pvr-boksen og sette lyd ut til digital. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Ja, trykte litt rundt og fant det og satte det på, men jeg får fortsatt ikke lyd ut av anlegget.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nå har jeg Cambridge reciever, og der måtte jeg også inn og fortelle den at Video-2 (Kableboksinngangen) skulle hente lyd fra coax, ikke analog eller hdmi. Kjenner desverre ikke til Yamaha, men hos meg heter knappen "audio in type" Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg trenger fortsatt hjelp her, noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå