Nacalai Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Heisann, bruker Xsplit til å streame gameplay fra PC til Twitch.TV. Jeg bare lurer på hvilke andre programmer som fins som gjør samme jobben? Andre alternativer? Vil teste ut litt forskjellige før jeg bestemmer meg om hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Det er mange måter du kan gjøre det på. Xsplit er en totalpakke som både encoder og har ulike kameraer for å grabbe spillene. Men du kan også bruke DXtory som kamera som gir deg bedre ytelse i enkelte spill sammen med XSplit. Det er en gratis måte også hvis du bruke Adobe Flash Media Live Encoder men da må du skaffe deg et program utenom som tar opp skrivebordet. Jeg anbefaler XSplit og XSplit game source evt DXtory til alt annet enn Starcraft 2. Til Starcraft 2 ville jeg brukt XSplit + Screen Region hvis ikke du har en rimelig kraftig pc. Game Source og DXtory må du begge betale for men de begge utgjør stoooor forskjell, særlig til fps spill og annet. Se her hvor smooth det er i SC2 når jeg streamer: http://no.twitch.tv/avean/b/323011763 Jeg bruker xsplit + dxtory her. 60fps Endret 29. juni 2012 av Avean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå