mkberg Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Heihow! Kjøpte MW3 DLC 1 i går, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal klare å spille de. Etter bekreftet kjøp startet jeg MW3 igjen, men i playlistene var det bare de vanlige og DLC 2 som var tilgjengelige. Jeg gikk til Spec Ops og så om de to ny mapsene som jeg hadde kjøpt var i bonus-listen, men ingen ting der heller. Hvorfor kommer ikke de nye online- og spec ops-mapsene opp? Noen som kan hjelpe?! Hilsen N00b Nubesen Lenke til kommentar
SosseGunnar Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Du har sikkert fått svar på dette, men her er løsningen: Når du betaler Mw 3 dlc får du opp "Last ned" eller "Download". Klikk der og etter det kommer de opp flere ting. der står det BLES-koder du trenger altså matchende kode. ( du må laste ned den koden disken din har, for å finne ut din kode: åpne opp koveret til mw 3 og inni finner du manualen, se bakpå, nederst står det f. eks BLES-44354. er ikke sikker på hvor lange de kodene er .) KOS DEG MED DLC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå