SnK18 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei! Jeg skal ta et PT-kurs og lurer på om det er noen her som jobber som PT? Er det morsomt? Også, er det vanskelig å få jobb som PT? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er ikke personlig trener selv, men har jobbet mye med folk som er PT og avvikling av PT-kurs. Er du glad i salg og å snakke med folk? PT er en salgsjobb, der du må selge deg selv. De fleste klarer treningsbiten, det er "people skills" som gjør en god PT. Du bør like jobben og være engasjert utover de pengene du tjener, for det er en jobb som kan spise mye tid uten at du alltid får full timelønn, med mindre du har solgt deg godt og har en fullbooket timeplan Det er ikke vanskelig å få jobb som PT, men det er selvfølgelig litt opp til hvor du kan tenke deg å jobbe. Har du lyst til å si hvor du skal ta kurs? Lenke til kommentar
SnK18 Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Jeg er ikke personlig trener selv, men har jobbet mye med folk som er PT og avvikling av PT-kurs. Er du glad i salg og å snakke med folk? PT er en salgsjobb, der du må selge deg selv. De fleste klarer treningsbiten, det er "people skills" som gjør en god PT. Du bør like jobben og være engasjert utover de pengene du tjener, for det er en jobb som kan spise mye tid uten at du alltid får full timelønn, med mindre du har solgt deg godt og har en fullbooket timeplan Det er ikke vanskelig å få jobb som PT, men det er selvfølgelig litt opp til hvor du kan tenke deg å jobbe. Har du lyst til å si hvor du skal ta kurs? Takk for svar! Jepp, jeg er glad i salg og å snakke med folk. Spesielt det å jobbe med mennesker! Jeg er veldig engasjert i trening. Både trening og kosthold. Tenkte at jeg kunne ta PT kurs først, deretter kosthold og ernæring også massasje kurs etterhvert. Men det å kunne være en personlig trener tror jeg jeg ville likt. Så jeg skal ta dette PT-kurset, også stå på for å få en jobb! Skal ta kurs i AFPT. Kanskje Active Education. Endret 29. juni 2012 av SnK18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå