SnipeAlot Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Nuvel, prosjektet er nesten ferdig, og jeg er rimelig fornøyd med boksen. Hele prosjektet tok 4 dager, og materialene til boksen kom på ca. 25 kr Delene kom på ca. 3500,-. Bilder av boksen, som forøvrig er en divx box som booter rett på tvn, finnes her: http://www.snipealot.com/stuff/Mini-box Den hadde vært penere om hullene hadde vært skåret glattere, men sånn går det når man er for lat til å gjøre ting helt gjennomført Hardware i boksen er: et stk. 55W PSU et stk. Via Nehemiah HK, 1ghz via cpu et stk. 40 GB maxtor HD Poenget med den er å koble den på nettverket, se dvd over nettverket og spille av divx fra boksen/over nettverket. Veldig kjekk, veldig liten, går rett i sekken og booter på hvilken som helst TV hvorsomhelst i verden Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 helt grei kasse det. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 På mc treff er det vist en egen rase bikers som stiller med såkalte "rat-bikes". Tror det der kvalifiserer for tittelen "rat-pc" Men funker det så er jo det det viktigste. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bestilte skyhawk kabinett til mitt mini-itx hovedkort jeg. (Som SNILLE komplett.no spanderte på datatreffet jeg er med på å arrangere) Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Den hadde blitt pen viss du hadde kledd den med en film, som disse Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Off topic: Er disse via- hovedkortene og prosessorene noe gode å overklokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå