Gå til innhold

F***-tråden - Gi uttrykk for din sinne! v1.0

Anbefalte innlegg

Så, bestemte meg for å lage denne tråden. Teknisk sett skal man bare skrive de mest grufulle banneord som en "hyllest" over ditt raseri, uavhengig av hva du er sint over. Kommentaren burde inneholde:

1. En grei samling av dine verste banneord. Capslock på et minimalt nivå, men det er lov å "forlenge" et banneord (slik som faeeeeen)
  2. Hva er du sint over? Helst noe virkelig frustrerende.

Håper på mange svar, og en del banneord ;)

-CasterAnd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg er sur, og skriver det på dialekt, for det ikke høres bra ut på bokmål.

Æ e så hælvettes forbannja fordi d jævla fettlaget Rosenborg Balljklubb for hælvette driv å føkke d t så jævli my for tia. Å hu Janne Jönsson og ræstn av svænskpakket kannj dra sæ te hælvette ut av Norge å over dennj forpulte grensa. Vil faan itj ha sånn toillj her, og dæm må da for faanmæ grei å prester, æ betale faanmæ fler tusn i året for å sjå på at dæm spælle som kjærringa. Te hælvette me alljt. GÅ HOFTUN! "Kor ska æ gå da, hjæm eller?" Fette idiot hete det. Klekkeeee!!! Faan æ kjenne æ bynne å grin av å skriv d hær så må faanmæ avslutt før æ ååååh hælvettes drit. No går æ å skalle høvve i væggen snart. Faan ta alljt.

Og M****; brennj i hælvette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...