CasterAnd Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Så, bestemte meg for å lage denne tråden. Teknisk sett skal man bare skrive de mest grufulle banneord som en "hyllest" over ditt raseri, uavhengig av hva du er sint over. Kommentaren burde inneholde: En grei samling av dine verste banneord. Capslock på et minimalt nivå, men det er lov å "forlenge" et banneord (slik som faeeeeen) Hva er du sint over? Helst noe virkelig frustrerende. Håper på mange svar, og en del banneord -CasterAnd Lenke til kommentar
vettafaankaæskakallmæ Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg er sur, og skriver det på dialekt, for det ikke høres bra ut på bokmål. Æ e så hælvettes forbannja fordi d jævla fettlaget Rosenborg Balljklubb for hælvette driv å føkke d t så jævli my for tia. Å hu Janne Jönsson og ræstn av svænskpakket kannj dra sæ te hælvette ut av Norge å over dennj forpulte grensa. Vil faan itj ha sånn toillj her, og dæm må da for faanmæ grei å prester, æ betale faanmæ fler tusn i året for å sjå på at dæm spælle som kjærringa. Te hælvette me alljt. GÅ HOFTUN! "Kor ska æ gå da, hjæm eller?" Fette idiot hete det. Klekkeeee!!! Faan æ kjenne æ bynne å grin av å skriv d hær så må faanmæ avslutt før æ ååååh hælvettes drit. No går æ å skalle høvve i væggen snart. Faan ta alljt. Og M****; brennj i hælvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå