AnnetteM Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nytt kamera og nå må jeg jo virkelig lære meg å bruke Canon 7D, men så kunne jeg gjerne tenkt meg noen utfordringer. Går jo i å ta bilder av ungene for det meste, men nå begynner de å bli en smule lei Forslag mottas med stor takknemlighet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 La de ta bilder at deg Er vel mest åpne landskap ned hos deg eller er ikke det noe interessant ? 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Dette kan være en god start: http://foto.no/cgi-bin/articles/articleView.cgi?articleId=43380 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 La de ta bilder at deg Er vel mest åpne landskap ned hos deg eller er ikke det noe interessant ? Det har de faktisk fått gjort Men ikke søren om de får røre nye kameraet hehe 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Kan denne uhøytidelige sommerkonkurransen passe ? 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Kan denne uhøytidelige sommerkonkurransen passe ? PERFEKT!! Ja dette tror jeg at jeg må prøve meg på når det er uhøydtidelig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå