Arodem Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Blizzard har rettet feilen som rammet nye digitale kjøpere. Les hele saken Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som vet om siste hotfix har fikset problemet med at 1.0.3 introduserte en haug med stuttering og ræva ytelse selv på kraftige maskiner? Både jeg og kjæresten slet konstant med stuttering og lagging hvert tredje sekund etter 1.0.3 når vi testet forrige helg om vi så kjørte på laveste eller høyeste innstillinger... Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 En for da håpe det. Jeg hadde ingen stuttering før siste update. Nå hakker det så jævelig at det er en svett opplevelse å spille. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 ja good løkk med diablo3, interessen er lik 0. hadde det kommet i 2007 og uten det der aukjson hus crappe, så hadde interessen vært der. men i 2012, er det rett og slett forsent. diablo2 kom i 1998, blizzard brukte 14 år på diablo3. det er den samme tiden axel rose brukte på sin 'chinese democracy' plate som kom i 2008. i dag flere år siden etter plate utgivelsen er det ikke en kjeft som snakker om platen eller husker den... samme blir det med diablo3.. blizzard er rett å slett ikke relevant lengre. de har sittet på ræva og håvet inn penger på wow, allt for lenge. 3 Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 diablo 2 kom i 2000 og extrapakken et år etter Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som vet om siste hotfix har fikset problemet med at 1.0.3 introduserte en haug med stuttering og ræva ytelse selv på kraftige maskiner?Både jeg og kjæresten slet konstant med stuttering og lagging hvert tredje sekund etter 1.0.3 når vi testet forrige helg om vi så kjørte på laveste eller høyeste innstillinger... Woho, så det er ikke noe galt på min PC da. Har prøvd alt, men char'n hopper fram og tilbake som bare det. Spesiellt midt i store kamper så jeg må reparere alt gear hele jævla tida. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Er neppe noe med maskinen din nei, sitter på følgende systemer: Kjæresten: Asus Rampage III Extreme Intel Core i7-980X @ 4.0GHz 24GB RAM (6x 4096MB) Corsair Vengeance 1600MHz, CL8 Asus GeForce GTX 285 Creative Titanium HD 4x Intel X25-M 80GB Gen2 @ RAID0 Windows 7 Enterprise 64-bit Service Pack 1 Min: Asus Rampage IV Extreme Intel Core i7-3960X @ 4.6GHz 16GB (4x 4096MB) 2133MHz @ CL10 Zotac GeForce GTX 580 AMP! Creative Titanium HD 3x Intel 320-serie SSD 160GB @ RAID0 Windows 7 Enterprise 64-bit Service Pack 1 Uansett om vi spilte på minimum, eller maksimum, med eller uten FXAA (in-game anti-alising) osv osv.. Så er det jo hakking, tearing og alt mulig rart all over the place hele tiden..... Er kanskje noen små opphold som varer toppen 5min innimellom. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Utilsiktet? Jeg har virkelig vanskelig for å tro at blizzard er så ekstremt inkompetente at de klarer å få til noe sånt utilsiktet. AtW Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Glad jeg holder meg til spill med et visst nivå kvalitet, altså ikke spill der man må være online for å spille single-player, og ihvertfall ikke spill der man må vente lang tid før man kan spille spillet som det er ment til å bli spilt, ikke sånt "du må vente 3 dager selv om du teknisk sett har rettighetene til å spille spillet våres fra din betaling er registrert". Blizzard, they just wan't your money. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Kjenner meg ikke igjen i det dere skriver. Har spilt masse etter 1.0.3, og alt går som smurt her. Ingen lagging, tearing eller stuttering. Lenke til kommentar
Stefflern Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fikk samme problem med Nyeste Nvidia driver. rull tilbake til en eldre versjon eller vent på en ny Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Det går tilsynelatende bra på mitt GTX 580, så jeg antar det er driveren. Uansett, bruk MSAA/CSAA, ikke FXAA som gir dårlig bildekvalitet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Har ingen problemer her. Ser man bort fra den første tida etter lansering så har det ikke vært noe å utsette på oppetiden heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå