Surviver Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har sett mange bilder av denne nydelige frukten rundt forbi. Fant til slutt ut at den heter pitahaya, eller også dragefrukt. Er det noen som vet om denne er å få kjøpt i Norge, og i så fall i hvilken butikk? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Prøv Coop Xtra/Obs, Meny og lignende butikker. Jeg har hvertfall sett det på en Coop Mega. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Tilgjengelig via Bama, så du kan høre med noen butikker som har frukt fra dem (sikkert smartest å spørre de som har store fruktavdelinger og tør å ta inn eksotisk frukt, type Coop Mega og Helgø Meny). Endret 31. juli 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har sett den på Centra og Jacobs i Oslo og i innvandrerbutikker. De ser fine ut men smaker ikke så mye. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Prøv Keiser fruktmarked. Var innom butikken på Jessheim tidligere i sommer og så den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå