hainz Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Mulig teit dette... men Vet ikke hvorfor java ikke fungerer i IE? Får bare rød x. Noen gale instillinger kanskje? :oops: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Samma til meg oxo. Jeg lasta ned og innstallerte en javapakke, fungerer bra nå! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Av ein eller annen grunn så er ikkje Java med i Windows XP, så du må enten laste ned Service Pack 1 eller laste ned java fra www.java.com Lenke til kommentar
hainz Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Skal prøve det TANX Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 det klikket til meg også for et par dager siden.. la inn netscape jeg Lenke til kommentar
edwood Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 En må vel passe på hvilken servicepack en laster ned til xp. Servicepack 1 inneholder java, mens Servicepack 1a ikke innholder java, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 http://www.virtualmachine.tk/ Der kan du downe MS sin Java som krever endel mindre enn Sun sin (som på min P4 faktisk gikk meget tregt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå