karoald Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hurtigruta 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: .............................................................................. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
WiKro Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg liker dybdevirkningen i bildet. Det var det som gjorde at jeg stoppa opp for å se litt til på bildet.. Men personlig ville jeg forandra utsnittet! :-) Men dybden og fargene skal du få maks poeng fra meg. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg liker dybdevirkningen i bildet. Det var det som gjorde at jeg stoppa opp for å se litt til på bildet.. Men personlig ville jeg forandra utsnittet! :-)Men dybden og fargene skal du få maks poeng fra meg. Takker-utsnittet sleit eg med ja,kom fram til dette var det beste-kutta litt framme/bak hurtigruten.Ellers vart eg imponert over at det blei så bra handholdt ---24.06.12 kl.00.25.30 på desse kanter 62 grader N---stativet var heime ---- 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fin stemning i kveldsola - likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg