Øystein.F. Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Den vulgære kampen for å bli den kulaste ungen i gata er i gang. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Fy fader dette blir gøyalt!!! Forkorter ventetiden med noen episoder! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 den kulaste ungen i gato heite Øystein Furevik, fordi hain skriv på dialækt.. 1 Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 den kulaste ungen i gato heite Øystein Furevik, fordi hain skriv på dialækt.. Han skriver ikke på dialekt, han skriver på nynorsk. 7 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 gleder meg !! Elsker japansk 90 talls rollespill Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Får håpe de ikke helt ødlegger south park stemmningen da har 0 trua på dette Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Får håpe de ikke helt ødlegger south park stemmningen da har 0 trua på dette Ser ikke hvordan de skal klare det når de har Trey Parker og Matt Stone med seg. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Programmer de spillet? nei.... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Endelig et spill der jeg kan spille på pcen som er koblet til mobilen som er koblet til nettbrettet som er koblet til ovnen mens jeg sitter i kjøleskapet! 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Programmer de spillet? nei.... Og bra er det! Gutta er talentfulle, og hysterisk morsomme, men programmering tror jeg ikke de har noe særlig snøring på. Som en stor SP-fan prøver jeg forøvrig å ha så lite forventninger til spillet som mulig, i fare for å bli skuffet, men jeg syns disse sniktittene gjør det vanskelig å holde forventningene nede Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har faktisk trua på dette spillet, selv om det kommer til å appelere mest til klassisk (j)rpg tilhengere. Og som opvrebekk sier er det vanskelig å holde forventningene nede etter å ha sett traileren. o/ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) den kulaste ungen i gato heite Øystein Furevik, fordi hain skriv på dialækt.. Jeg mistet troen på Norge som en nasjon når jeg leste dette. Ser forresten ingen grunn til at spillet skal ende dårlig. Obsidian som utvikler, THQ som utgiver, og Tray Parker og Matt Stone bak pennene? Blir bra dette. C: Endret 30. juni 2012 av lolvik Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 thq bak roret? woopie bloody doo... Pre review 6.5 av 10 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 THQ er en unektelig bra utgiver, selv om de har hatt problemer i det siste. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Folk som har testet det virker til å elske det, allikevel har man null tro på spillet? Gir mening!! Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hvem er så disse folk? next!!! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvem er så disse folk? next!!! Slapp heeeelt av Samco! tydeligvis er du negativt innstillt til dette spillet og da har du egentligt ikke noe her i tråden å gjøre:P å være "redd" for at det kan bli dårligt er jo lov men å bare trolle er litt for barnsligt! Selv er jeg redd med tanke på at det er obsidian som lager dette:S men ser jo kult ut og folka som har testa det sier bare bra ting om det:D. Er enda leeeeenge til det kommer ut så får håpe på det beste:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå