Zogeye Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Nå på den siste øvelsen før dim hadde vi en nærkampsløype hvor jeg fikk skikkelig juling i kneet. Pga. utrolig treig saksbehandling i forsvaret ser det ikke ut til at jeg får behandlingen jeg trenger før jeg dimmer. Hva har jeg krav på og hvilke tiltak burde jeg gjøre for å få dekket eventuelle kostnader ved fremtidige legebesøk sivilt? Edit: Skrivefeil. Endret 29. juni 2012 av Zogeye Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er ikke sikker, men tror dette går under yrkesskade. Du kan få kartlagt % invaliditet og få erstatning gjennom folketrygden. Tror du kan ta dette sivilt hos legen din / NAV. Les også https://www.spk.no/Forsikring/Erstatningsordning-for-vernepliktige/ Lenke til kommentar
HOK Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Stikk til legen på leiren asap og få deg dokumentasjon på at dette har skjedd i tjenesten. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Skaden skal meldes til NAV som yrkesskade, jfr. folketrygdloven pgf 13-3 og 13-8. Du skal få brev fra NAV om godkjent yrkesskade. Dette brevet viser du frem til sivil lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå