Brendis :D Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har tenkt og kjøpe et nytt TRÅLØST tastatur, men vet ikke helt vilket jeg skal velge. Noen som har anbefalinger? Skal bruke det mye til spill og skriving så det bør være godt for hendene og håndleddene. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har tenkt og kjøpe et nytt TRÅLØST tastatur, men vet ikke helt vilket jeg skal velge. Noen som har anbefalinger? Skal bruke det mye til spill og skriving så det bør være godt for hendene og håndleddene. tror ikke trådløst er så bra... har ikke hørt mye bra om det. Lenke til kommentar
Brendis :D Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Men jeg trenger tråløst, liker og sitte foran pcen og spille... Har du ikke noen forslag til gode tastatur og mus? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har Logitechs desktop MX pakke. Den inneholder trådløst tastatur av høy kvalitet og en MX700-mus. Jeg må nok gjøre deg oppmerksom på at den musen ikke er så god å spille med etter min smak. Jeg har lest at det er mange som roser den, men jeg har ikke klart å venne meg til den. Derfor har jeg min gamle Logitech Dual Optical tilkoblet som jeg tar frem på musematten når det skal spilles. Men jeg ville iallefall tatt det til vurdering MX Desktop Forresten utrolig tåpelig at de selger standalone pakker med trådløse mus, men bare bundle-pakker når det gjelder tastatur..... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har Logitechs desktop MX pakke. Den inneholder trådløst tastatur av høy kvalitet og en MX700-mus. Jeg må nok gjøre deg oppmerksom på at den musen ikke er så god å spille med etter min smak. Jeg har lest at det er mange som roser den, men jeg har ikke klart å venne meg til den. Derfor har jeg min gamle Logitech Dual Optical tilkoblet som jeg tar frem på musematten når det skal spilles. Men jeg ville iallefall tatt det til vurdering MX Desktop Har selv den pakken, og er strålende fornøyd. Både med tastaturet og musen. Musen har jeg absolutt ingenting å utsette på, utenom at batteritiden kunne vært bedre, men da den kan lades er ikke det noe problem. Tastaturet kunne jeg ønsket bedre rekkevidde på, men er absolutt brukbar. Bør ha ganske rett linje hvis man er en del meter unna. Annbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Logitech cordless desktop optical - meget fornøyd, fungerer også veldig bra til spilling. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Skal du skrive mye er det INGEN tvil! Kjøp delt... Har selv MS Wireless Optical Desktop Pro Dette tastaturet banker alle andre, men du må bruke en dag elns til å venne deg til tastaturet... Musa som følger med er ikke brukbar etter min menig, så jeg kjøpte mx500 også.. ble ei dyr pakke, men er verd hver krone spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå