endrebjo Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hvis du hadde giddet å lære deg C hadde du sett at { og } brukes til NØYAKTIG DET SAMME som BEGIN og END, og kun én bitteliten og ubetydelig ting til. Ingenting mer. Så at det brukes til "så mye at det kan gå i surr" må du lenger ut på landet med. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hvis du hadde giddet å lære deg C hadde du sett at { og } brukes til NØYAKTIG DET SAMME som BEGIN og END, og kun én bitteliten og ubetydelig ting til. Ingenting mer. Så at det brukes til "så mye at det kan gå i surr" må du lenger ut på landet med. Det har jeg forstått for lenge siden. Det er også derfor de er brukt i eksemplene lenger oppe i tråden. jeg brukte det som eksempel for det er de to jeg har mest kjennskap til Det har også mye å si at jeg syntes at pascal var mye letter å lære seg en C hvis de hadde så lik syntaks som dere påstår så byrde også C være like lett å lære . Men det synes ikke jeg, Hvis det er greit så avslutter jeg her Men en ting jeg har lurt lit på , som det ikke kom helt frem i artikkelen . hva var poenget med dette sentret for fri programvare ? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 De sa til folk at de burde bruke åpne ting, og deretter "Nei, lukke knappen er på høyre side, det funker helt fint å lukke vinduer i Ubuntu også" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå