Intel94 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Heisann! Eg skulle hatt meg ein handsfree som sitter i øret, men kva er verdt å kjøpe? Strekker meg til rundt 1000 lappen om det må til da eg må ha dette i jobb sammenheng. Jobber budbil og Europcar/Hertz, når eg kjører budbil bruker eg min Jabra Freeway, mens dette blir for mykje styr når eg skal kjøre leigebiler, mykje ut, inn og skifte av biler gjer meg avhengig av ein handsfree som sitter i øret. Den MÅ ha god lyd både til meg og motparten, hater å måtte gjenta meg tusen ganger og ikkje minst, sitte godt i øret og ikkje irritere etter 15 minutter da eg er avhengig av den i fort 10-12 timer pr. dag. Tips ? 1 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 denne blir jo anbefalt 1 Lenke til kommentar
Imperal Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 denne blir jo anbefalt Hmm, så spennende ut. Noen flere forslag? Lurer på dette selv, så bumper denne Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 http://www2.jabra.com/sites/mobile/dk-dk/products/pages/jabraextreme2.aspx Veldig god lyd. Ganske bra støyreduksjon. Får kjøpt her: http://www2.jabra.com/DK-DK/Pages/mobile.aspx Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Det står mellom Jabra Extreme 2 og Jabra Supreme, nokon som har testa supreme? kva er best? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Det står mellom Jabra Extreme 2 og Jabra Supreme, nokon som har testa supreme? kva er best? Supreme har ikke vi i butikken, men Extreme 2 er veldig bra. Pluss at den ser bedre ut. Pluss at den er mindre. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Då blir det Elkjøp idag da! Da har man jo muligheiten å prøve den 30 dager for å sjå om det er noko å samle på! Takker for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå