mrDorMito Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fiske-sprett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har alltid vært svak for bilder hvor vi kan se sjøbunnen. Perfekt horisintlinje og et godt ballansert uttrykk Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg har alltid vært svak for bilder hvor vi kan se sjøbunnen.Perfekt horisintlinje og et godt ballansert uttrykk Takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fargerikt, skarpt og flott bilde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Et bilde i mitt hjerte. Liker vannet, fargene, linejene i horisonten. Linjene i vannet etter fiskespretten og stenene i forgrunn topper bildet Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Fargerikt, skarpt og flott bilde. Takker! Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Et bilde i mitt hjerte. Liker vannet, fargene, linejene i horisonten. Linjene i vannet etter fiskespretten og stenene i forgrunn topper bildet Tusen takk! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fint motiv med flott dybde. Likte forgrunnen der en kan se bunnen under vannet. Kanskje litt uskarpt? Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Fint motiv med flott dybde. Likte forgrunnen der en kan se bunnen under vannet. Kanskje litt uskarpt? Uskarpt? Sto og balanserte på en stein i vannet og koordinerte med ham som kastet steinen, men med 1/640s lukketid "eliminerer" man nesten kamera shake.. Vurderte å sette ISO ennå høyere slik at jeg hadde fått 1/800s lukketid. VR el. er jo alltid noe man ønsker seg når en skyter håndholdt balanserende på en stein ute i vannet Bildet ble ihvertfall skarpt nok for meg Uansett, takk for hyggelig kommentar! Endret 30. juni 2012 av mrDorMito Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 OK, men har du skarpet opp bildet på datamaskinen? Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 OK, men har du skarpet opp bildet på datamaskinen? Nei, har bare croppet litt med LR4.1 var en flare oppe i venstre hjørne som jeg croppet bort istedenfor spot remove.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg