Meland123 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har klart å brekke en vriderpinne til en NorDan lås. Noen som vet om noen forretninger eller nettsider hvor jeg kan skaffe en ny? Jeg bor i Stavanger området. Viss det er muligheter for å få den fikset et sted eller noen tips til å fikse den selv tar jeg også i mot det. Takk. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ta kontakt med serviceavdelingen til Nor Dan. De sender en ny til deg. Det er ingen byggevarer, som har deler på lager lenger. Lenke til kommentar
Meland123 Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Ta kontakt med serviceavdelingen til Nor Dan. De sender en ny til deg. Det er ingen byggevarer, som har deler på lager lenger. Hva tror du det vil koste meg omtrent? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ta kontakt med serviceavdelingen til Nor Dan. De sender en ny til deg. Det er ingen byggevarer, som har deler på lager lenger. Hva tror du det vil koste meg omtrent? Det vet jeg ikke. Vet heller ikke eksakt hva det er, du har ødelagt. Det er nok ingen "ting" som heter "vriderpinne", på Nor Dans produkter. Det er i alle fall helt ukjent for meg. Og da har jeg heller ingen formening om priser. Men hvorfor har du ikke tatt telefonen til Nor Dan, de kan jo svare på dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå