derezzed Skrevet 30. august 2003 Rapporter Del Skrevet 30. august 2003 Bruker Outlook Express som e-mail klient og er irritert over at det ikke kommer opp en eller annen slags melding om at du har fått en ny mail... sånn som når du bruker msn messenger med en hotmail.... Noen som vet om en add-on eller program som order det... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Vet ikke om noe plug in lignende greier til outlook, men Incredimail er jo en grei Mail klient da Bruker den selv, og det funker fett, lar den bare ligge på taskbar hele tida, så hver gang jeg får mail, *poff! You got mail Sir* Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 søk google "anounce mail arrival sound" her er noe jeg fant på under 60 sek: Outlook 98/2000 To have Outlook notify you of important incoming messages, choose Tools, Rules Wizard, click New, select "Notify me when important messages arrive," and click Next. Check the conditions you want the rule to look for when it scans incoming mail, click Next again, then check the actions you want Outlook to take. Click Next again to add any rule exceptions, click Next one last time, name the rule, and click Finish. Outlook Express Outlook Express plays a sound by default each time a new message arrives in your in-box (to turn it off, choose Tools, Options, click the General tab, and uncheck "Play sound when new messages arrive"). To change the sound, double-click Sounds in the Windows Control Panel, scroll down to New Mail Notification and click Browse to find the sound you want. Click OK when done. To flag important incoming messages in OE 5, choose Tools, MessageRules, Mail, scroll to and check the conditions the rule should look for, check the action you desire, describe and name the rule if you want, and then click OK. OE 4's Inbox Assistant doesn't offer such additional alert options for incoming mail. GOOGLE IS YOUR FRIEND Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 31. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 var google da, tox2ik eg vet om den funskjonene men da må jeg ha programmet oppe.... går det ikk ann å ha det kjørende i bakgrunnen? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Outlook .. oughh .. frysninger paa ryggen.. Outlook, d e fali d .. Maatte bare .. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Trenger vel ikkeno extra program for å løse dette vel? Kontrollpanel -> Lyder og lydenheter -> Programhendelser -> Bla deg ned til "Melding om ny E-post" og velg den lyden som vil ha.... Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 31. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Vi tar å forandrer litt på spørsmålet no... Er det noen vet om en god e-mail klient? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Vi tar å forandrer litt på spørsmålet no... Er det noen vet om en god e-mail klient? Ehh... Vel, du har jo alderede fått svar på en måte: Incredimail er jo en grei Mail klient da Bruker den selv, og det funker fett, lar den bare ligge på taskbar hele tida, så hver gang jeg får mail, *poff! You got mail Sir* Har også hørt at den er bra, ihvertfall morsom! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Hvis du setter på det vil Outlook i så fall bruke masse CPU og båndbredde på å hele tiden spørre POP3 serveren om mail, noe jeg ville sett på som slitsomt. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Bruker den selv jeg...syntes den er topp! mange forskjellige innstillinger... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Er det noen vet om en god e-mail klient? Ja, Outlook 2003 er meget bra. Har forresten en sånn dings som popper opp (dvs fader inn) nedi hjørnet når du får ny e-post. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 En liste over mange "You got mail" lyder her Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 www.eudora.com 8) Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Bruker Outlook Express som e-mail klient og er irritert over at det ikke kommer opp en eller annen slags melding om at du har fått en ny mail... sånn som når du bruker msn messenger med en hotmail.... Noen som vet om en add-on eller program som order det... HideOE! http://www.r2.com.au/software.php?page=2&show=hideoe Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Outlook .. oughh .. frysninger paa ryggen.. Outlook, d e fali d .. Maatte bare .. Helt enig!!! Styr unna Outlook, særlig Express utgaven om man vil seg selv kjært. hehe, så mye bugs og hull at det er ett kombinert virus/trojaner i forkledning spør dere meg. hehe Vi tar å forandrer litt på spørsmålet no... Er det noen vet om en god e-mail klient? Yupp, bruk Netscape 7.10 og mailen der, den har også "pop" you got mail lyd, samt så dukker det opp en liten boks nede ved system tray i ett par sekunder som viser hvor mange mail som venter på deg. Mange gode mail oppsett muligheter og støtter det meste, uten alle hullene som Outlook har. Har brukt Netscape mail siden min første tid på nettet i starten av 97, og fungert helt tilfredstillende hele veien. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 var google da, tox2ik eg vet om den funskjonene men da må jeg ha programmet oppe.... går det ikk ann å ha det kjørende i bakgrunnen? aner jeg har aldri brukt outlook.. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Dette med epostklienter er jo litt relativt spør du meg. Tror ikke Outlook er så veldig mye bedre eller verre en en del andre epost klienter(snakker om nyere versjoner her.) Har brukt Outlook som mailklient en god stund, (Nå kjører jeg i tillegg Exchange server hjemme) Outlook kan man sette selv til hvor ofte den skal gå å hente mail, i tillegg så bruker ikke nyere versjoner av outlook noe spes mer CPU kraft enn det Netscape gjør. Ihvertfall ikke på min maskin Har prøvd mye annet også så som: Netscape Eudora Incredimail Lotus Notes. Notes er vel kanskje sånn sett den sikreste klienten siden den ikke kjører annet enn plain text. Grafisk sett er vel kanskje også Notes den som ser best ut........ Siden de andre har lagt ut linker til de andre klientene vil jeg bare legge til en for Notes også: http://www14.software.ibm.com/webapp/downl...TACT=&S_CMP=&s= Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 4. september 2003 Rapporter Del Skrevet 4. september 2003 Thunderbird all the way!! Ellers kan det anbefales en kikk her og her for et syn på hvorfor Outlook/Exchange slett ikke er i nærheten av å være den største oppfinnelsen siden sliced bread. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 4. september 2003 Rapporter Del Skrevet 4. september 2003 For å vende tilbake til det opprinnelige spørsmålet: Fikk det jo selvfølgelig for meg at jeg skulle endre lyden, men det er jo pokker ingen enkel sak i Outlook XP, ser det ut som. Lyder i Kontrollpanel hjelper det ikke å skifte. Noen som vet om det går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå