CasterAnd Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 HELT splitter ny pc som er bygget selv. Etter montering, skulle jeg skru den på - og alt jeg fikk var noe som lignet på et lynglimt i pcen (kan ha vært den blå LED-pæren). Skrudde vekk skjermkortet og snudde på på-ledningens posisjon (i tillfelle + var på - og omvendt, hvis det spiller noen rolle.) Nå når jeg skrur på pcen, snurrer viftene et par runder, LED-pæren lyser, CD-ROM pæren lyser, og så skrur alt seg av igjen, og jeg kan ikke prøve på nytt før om noen sekunder. Noen som kan hjelpe? -CasterAnd Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Alright, ingen lyd i den lille høyttaleren. Pcen bare booter i 1 sekund, og så skrur den seg av teknisk sett. Har aldri bygget en pc før... Er litt desperat.. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Dro ut alle viftene untatt CPU. når jeg nå skrur på pcen, skjer det ingenting. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Jaaa... Pcen har gått tilbake til å så vidt boote igjen da jeg koblet til PWR SWITCH igjen. Må ha dratt den ut under kaoset... Fortsatt den samme regla. Hjelp? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Plassert RAM-brikker korrekt ihht. manualens anvisninger? 4/8pins og 24pins kabel tilkoblet hovedkortet? Spacere/avstandsstykker plassert mellom hovedkortet og kabinettveggen? Og sist, men ikke minst: Hva består herligheten av? Endret 29. juni 2012 av pølsehund Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Plassert RAM-brikker korrekt ihht. manualens anvisninger? 4/8pins og 24pins kabel tilkoblet hovedkortet? Spacere/avstandsstykker plassert mellom hovedkortet og kabinettveggen? Og sist, men ikke minst: Hva består herligheten av? Har funnet det ut. Gjorde en liten feil som ble for mye for hovedkortet. I tillegg er CPU-socketen dens "defekt"... Den mister pins selv om CPU-en er satt riktig vei. Herligheten er en PC til 10 000 kroner, derfor litt kjedelig å ikke kunne benytte seg av den (enda). Regner med å måtte vente enda 2 uker på komplett for å få sendt den inn og motta en ny. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå