Gå til innhold

Beste laptop til 8-10k

Anbefalte innlegg

G55vw ser ut som et veldig bra kjøp! Men igrunnen gjorde du det bare vanskeligere for meg nå, siden jeg egentlig hadde bestemt meg for å gå for en ultrabook :p hmm. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha en som jeg kan spille på eller en som er tynn og pen! Går ut fra at det er mulig å bytte ut HDen i G55vw med en SSD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

G55vw ser ut som et veldig bra kjøp! Men igrunnen gjorde du det bare vanskeligere for meg nå, siden jeg egentlig hadde bestemt meg for å gå for en ultrabook :p hmm. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha en som jeg kan spille på eller en som er tynn og pen! Går ut fra at det er mulig å bytte ut HDen i G55vw med en SSD?

Storebroren på 17" har plass til to disker hvor du bare kan flytte HDD'en til lagring og bruke en SSD til operativsystem. Så tipper du i det minste kan bytte ut harddisken i 15 tommeren. Hvis du skal reise mye og vil ha med deg laptopen overalt, så er det vel lurere med en ultrabook, men hvis du skal ha den i et hus for det meste, kanskje flytte litt rundt på den, ville jeg foreslått asusen.

Skal selv kjøpe ny laptop rundt mai og håper å få G75vw for en litt billigere pris, eventuelt neste årsmodell hvis den er tiljengelig da..

Lenke til kommentar

Storebroren på 17" har plass til to disker hvor du bare kan flytte HDD'en til lagring og bruke en SSD til operativsystem. Så tipper du i det minste kan bytte ut harddisken i 15 tommeren. Hvis du skal reise mye og vil ha med deg laptopen overalt, så er det vel lurere med en ultrabook, men hvis du skal ha den i et hus for det meste, kanskje flytte litt rundt på den, ville jeg foreslått asusen.

Skal selv kjøpe ny laptop rundt mai og håper å få G75vw for en litt billigere pris, eventuelt neste årsmodell hvis den er tiljengelig da..

Er det denne som har plass til 2 HDD'er?

http://www.dustinhome.no/product/5010636672/asus-g75vw-ci7-2-3-8gb-750-gtx670m-17-3-w7hp/

Ser ikke noe om det under specs.

Lenke til kommentar

Ok, takk for hjelpa! Ser ut som jeg går for g55. Blir nok 15 tommeren, 17 blir litt i overkant skrivebordsmonster. Jeg vil jo i allefall ha MULIGHETEN til å ta med meg pcen iblant. Så blir det vel en tablet med tiden for bruk på reiser etc :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderte n56 også ja, men synes ikke det var verdt å gå ned så mye i ytelse. Det blir g55, med mindre jeg snur helt og går for samsung 900x4c hehe. Problemet er at jeg liker å spille litt, men siden jeg har en gammel pc nå har jeg brukt xboxen til spilling i det siste. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for spilling eller mobilitet!! Jeg reiser ikke mye, men når jeg reiser synes jeg det er veldig greit å kunne ta med pcen på toget. Jeg vil nok vegre meg for å dra med meg g55...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...