Gå til innhold

BK: Nærmer seg....(information overload)!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt på siden det her, men ser du er mye ut og reiser. Om du skulle anbefalt en strekning på Sognefjorden som en liten bit av en mini -Vestlandstur - hvilken strekning ville det vært?

Takker for kommentarer Jentungen 1!

Er vel ikke så veldig bevandret mht. fergestrekningene over Sognefjorden, men på turene mellom Molde og Bergen har jeg iallefall blitt "familiær" med en fin strekning, den mellom Oppedal og Lavik, ellers kan jeg nevne en av de mest trafikkerte og "koseligste" strekninger i Nordfjord , Anda-Lote (en kort men fin strekning). ;)

Lenke til kommentar

Litt på siden det her, men ser du er mye ut og reiser. Om du skulle anbefalt en strekning på Sognefjorden som en liten bit av en mini -Vestlandstur - hvilken strekning ville det vært?

Takker for kommentarer Jentungen 1!

Er vel ikke så veldig bevandret mht. fergestrekningene over Sognefjorden, men på turene mellom Molde og Bergen har jeg iallefall blitt "familiær" med en fin strekning, den mellom Oppedal og Lavik, ellers kan jeg nevne en av de mest trafikkerte og "koseligste" strekninger i Nordfjord , Anda-Lote (en kort men fin strekning). ;)

Tusen takk tilbake :) Så det stod Lærdal på skiltet.........Skal kikke litt på kartet.

Får ikke til å kommentere alle, men liker å følge med på alle ferge-og reisefortellingene dine. Det er noe eget med ferger :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...