Isabell96 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ja, jeg veit om alle farene og risikoen med bruk av melanotan. Trenger virkelig ikke høre om alle slags bivirkninger det kan ha, for jeg er fullt klar over det. Har gjort en skikkelig research angående stoffet og jeg veit også at det er et illegalt produkt. Er egentlig ute etter anbefalinger av hvor jeg kan få kjøpt produktet trygt og billigst mulig. Er du en bruker av melanotan og har en plass å anbefale meg å bestille vil jeg gjerne høre om det. Har forresten hørt at det er billigst å bestille fra England og få frakta det til Norge. - Takk Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Tror nok ikke det er akseptert å dele slik info her inne du... Skal ikke prøve å stoppe deg fra å kjøpe/ta dette, om du synes brunfargen er verdt risikoen så får vi kalle det naturlig utvalg 1 Lenke til kommentar
Isabell96 Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Tror nok ikke det er akseptert å dele slik info her inne du... Skal ikke prøve å stoppe deg fra å kjøpe/ta dette, om du synes brunfargen er verdt risikoen så får vi kalle det naturlig utvalg Oia, trodde ikke det gjorde noe å ta det opp her inne. Har sett mange slike forum på plasser som dette før, menmen. Greit det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg