Tor r Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Petunia Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ny variant sommerblomst eg har drevet frem og prøvd meg på i år,falt litt for fargene. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ble pent dette. Likte midtstillingen. Skulle jeg pirke på noe må det være en litt penere DOF/bakgrunn. Synes den knuddrete bakgrunnen stjeler litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Ble pent dette. Likte midtstillingen. Skulle jeg pirke på noe må det være en litt penere DOF/bakgrunn. Synes den knuddrete bakgrunnen stjeler litt oppmerksomhet. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 En mulighet til kan være få mer av blomsten skarp og få frem det grønne spillet i de hvite kronbladene - kan gi mer liv i bildet Nydelige med lilla petuniar, de lukter så godt Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 En mulighet til kan være få mer av blomsten skarp og få frem det grønne spillet i de hvite kronbladene - kan gi mer liv i bildet Nydelige med lilla petuniar, de lukter så godt Takk for tilbakemelding ,muligt eg legger ut en som du beskriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg