Gå til innhold

BK: Liten foss.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bildet er flott. Når du spør som du gjør, så leter en litt,,,Det er ikke noe jeg har greie på, men kan kanskje tenke at stenen nederst i høyre hjørne er for "tung" og står litt i veien. Vet ikke hva man gjøre med det, men tenker kanskje og gjøre det lettere lysne den litt, fjerne litt skygger eller lignende. Bare noen ideer .... :)

Lenke til kommentar

Kikket på bildet uten å lese kommentarene først, litt morsomt da at Jentungen har tenkt akkurat det samme som meg om at det er steinen som skaper ubalanse i komposisjonen. Jeg tenker umiddelbart at det ville hjulpet å beveget seg til venstre og litt lavere og tatt med mer i bunn i stedet for å ha med så mye over vannfallet, men det er i grunn umulig å se om man ikke selv er på stedet og ser omgivelsene utenfor bildekantene.

Det er altså komposisjonen med den tunge steinen som får bildet til å halte, ellers er bildet veldig fint,

Lenke til kommentar

Har lagt ut to justerte versjoner. Det blir ikke helt som det burde men prøver å få til noe av det dere kommenterer. Har besjært litt i toppen og lyst opp steinen. Jeg stod å balanserte på en stein midt i bekken, så derfra kunne jeg ikke flytte meg så mye. Kunne alikevel justert mye på kameravinkelen som jeg tror ville bli løsningen her.

Lenke til kommentar

Har lagt ut to justerte versjoner. Det blir ikke helt som det burde men prøver å få til noe av det dere kommenterer. Har besjært litt i toppen og lyst opp steinen. Jeg stod å balanserte på en stein midt i bekken, så derfra kunne jeg ikke flytte meg så mye. Kunne alikevel justert mye på kameravinkelen som jeg tror ville bli løsningen her.

Likte v2 mye bedre :) Tror du har rettet den opp litt også ?

Og det er alltid vanskeligst å se på egne bilder. Selv husker jeg stemning,farger og lukter... og er litt "følelsesmessig" bundet rett etterpå,... noe som stenger litt for objektiviteten :) Men det trenger jo ikke være likt for alle :)))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...