Gå til innhold

Pirates of the burning sea - Gyllen mulighet!

Gjest medlem-239413

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-239413

Ahoy alle sammen!!

Nå har jeg spillt Pirates of the burning sea et par år, og det er uten tvil det beste spillet jeg noensinne har spillt!

Jeg kan forklare litt av prinsippet med spillet..

Du starter spillet med å velge en karakter, enten som pirat, brite, franskmann eller spanjol. Når du har valgt dette og gjort klar karakteren din, så begynner spillet fint med en liten tutorial der du skal fekte litt, og litt senere også segle din egen sjørøver skute. Når du begynner å spille, så er du på level 1, men du må få karakteren din opp i level 50, som er maks. På veien dit gjelder det å gjøre oppdrag for å få xp, slåss med sverd, plyndre skip og flåter, alt som du kan tenke deg i et pirat spill. På veien så tjener du dubloner/gullpenger, som du kan kjøpe nye ting for, både til deg selv og til skipet ditt osv. Det er et fantastisk spill som inneholder alt jeg allerede har nevt, pluss en økonomi del der du kan bygge skip helt fra den første spikeren til siste seglet som er kommet på. Spillet kom vel ut i 2008/2009, og har bare blitt bedre og bedre med tiden og har en fantastisk grafikk.

Absolutt vært og ta en kikk!! Hjemmesiden til spillet er www.potbs.com. Dersom du velger å prøve ut spillet, så har jeg et forslag til deg. Når du har kommet deg inn i spillet og begynnt å spille, så vil jeg gjerne invitere deg med i et "society". Det er det samme som "guild" osv. Der vil jeg lære deg basicen dersom du synes tutorialen ga deg for lite, jeg vil hjelpe deg opp i level og forklare deg en hel del om spillet osv. Jeg vil også ha klar en "basic info on how to play etc" til deg som du vil få tilsendt.

Grunnen til at jeg gjør dette, er fordi jeg har spillt en stund, og føler jeg har roen på det meste av spillet, og derfor ville jeg begynne for meg selv og opprette et nytt society/guild og invitere deg/dere til å være med på dette. Jeg tror det vil gå som det suser, dersom vi klarer å bli en liten gjeng aktive spillere. Dette gjelder selvsagt også for spillere som spiller allerede, spillere som er mer erfarne enn meg, ja kort sagt alle som vil prøve. Og siden dette er et helt nytt society/guild, så vil du få en god rolle innad i gruppa nesten uansett, så lenge du spiller og er aktiv inni mellom. Teamspeak vil også bli brukt dersom dere ønsker det. (jobber med å få opprettet society/guild gruppe der for oss)

Inne i spillet så heter jeg "Thomas Sailaway", så da kan du spørre etter meg i chat eller trykke "O" og sende meg en in-game mail eller en såkallt private message. Add meg som venn i samme meny for å se om jeg er online. Og du vil da få en invitasjon til å være med.

PS: du MÅ velge livet som pirat, dersom du vil joine meg!

Society name: Pirates Of The Codex

Så bor det en pirat i deg og du vil være med på alt sjørøver livet har å tilby, så hiv deg på skuta di og bli med på å plyndre andre online spillere osv.

Er ikke sikkert du liker spillet, men jeg synes det er uffattlig morro på di syv hav! Er absolutt verdt et forsøk! Og jeg skal selfølgelig hjelpe til! YAARRR!!

Svar gjerne her og om du vil. :)

Sees kanskje da, håper du slenger deg med dersom du synes spillet ser interessant ut og synes dette høres lovendes ut! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-239413

Kanskje du vil prøve på nytt? Det er kommet mange oppdateringer og forbedringer i løpet av årene. :) du er iallefall hjertelig velkommen dersom du skulle få lyst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

Jeg vet ikke helt hvordan det var når det kom ut, men slik jeg ser det så er land kamper både og, helt greit. Men jeg styrer litt unna di, men det funker for min del. Men kan være litt vanskelig å få til til tider. Men jeg kan hjelpe deg og få det til hvis det er ønskelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...