Gå til innhold

BK: R H O D O S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kraftige haloer er noe jeg vanligvis ikke kan fordra, men bildet ditt fikk meg til å se litt anderledes på det. Her har jo haloene en viktig funksjon i måten de fremhever palmene på, og jeg kan tenke meg at bildet ville fremstått som ganske dødt og flatt om de ikke hadde vært der. Jeg vet ikke om det er tilfelle, men det virker som et gjennomtenkt virkemiddel og ikke bare en tilfeldighet som det ofte er på bilder med så sterke haloer, i så fall bra!

Behandlingen er en god del kraftigere enn der hvor smaken min vanligvis er, men jeg synes det fungerer veldig godt, ikke minst på grunn av at den passer godt til motivet og komposisjonen med fin linjebruk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kraftige haloer er noe jeg vanligvis ikke kan fordra, men bildet ditt fikk meg til å se litt anderledes på det. Her har jo haloene en viktig funksjon i måten de fremhever palmene på, og jeg kan tenke meg at bildet ville fremstått som ganske dødt og flatt om de ikke hadde vært der. Jeg vet ikke om det er tilfelle, men det virker som et gjennomtenkt virkemiddel og ikke bare en tilfeldighet som det ofte er på bilder med så sterke haloer, i så fall bra!Behandlingen er en god del kraftigere enn der hvor smaken min vanligvis er, men jeg synes det fungerer veldig godt, ikke minst på grunn av at den passer godt til motivet og komposisjonen med fin linjebruk.

Tusen takk for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...