Femtekolonne Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Samsung galaxy s2, HTC desire s eller Sony E experia active. Det er de jeg føler jeg har å velge i mellom. Bruker telefonen svært lite og tenker mest på å bruke den til Endomondo og som gps. Noen som har noen begrunnede forslag til hvorfor jeg skal velge den ene fremfor den andre? Endret 28. juni 2012 av sjellbjarne Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Etter specs så burde du velge s2, men jeg liker best desire s. Den har mer enn nok kraft til alt annet enn de mest krevende spillene og er behagelig å bruke pga htc sense. Det beste er egentlig at du lærer deg litt om htc sense, tuchwiz og sony sitt skall på android. Finn ut hvem du liker best. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Da er problemet løst. Jeg må kjøpe en HTC og gi den til min bedre halvdel i bytte mot Nokia N8 som hun hater som pesten. I utgangspunktet vil hun ha iphone, men synes heldigvis den er for dyr så hun nøyer seg med HTC, muligens Desire S. Prøvde å overtale henne til å gå for S2 ettersom jeg garantert blir eier av den om 1,5år, men den hadde visst noe galt med sms funksjonen som ikke HTC har.. Mye rart her i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå