Gjest member-211562 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det er på tide å oppsummere musikkåret 2012 - så langt. Som vanlig ramler det inn fantastiske plater fortere enn man greier å fordøye alt, men usedvanlig mange godbiter har allerede sett dagens lys. Her er mine 50 favoritter hittil i år: http://berekvam.com/blog/?p=6358 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Mine topp 20 foreløpig: Dead Can Dance - Anastasis Anna von Hausswolff - Ceremony Fiona Apple - The Idler Wheel Is Wiser Than the Driver of the Screw and Whipping Cords Will Serve You More Than Ropes Will Ever Do Death Grips - The Money Store Rahu - The Quest for the Vajra of Shadows Swans - The Seer Om - Advaitic Songs Omega Centauri - Universum Infinitum Dødsengel - Imperator Susanne Sundfør - The Silicone Veil Mono - For My Parents Mothlite - Dark Age Grimes - Visions Matt Elliott - The Broken Man 잠비나이 - 차연 Woven Hand - The Laughing Stalk Pallbearer - Sorrow and Extinction Pseudogod - Deathwomb Catechesis Shackleton - Music for the Quiet Hour / The Drawbar Organ EPs The KVB - Always Then Mer her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 1. Sigh - In Somniphobia 2. Alcest - Les Voyages de l'Âme 3. Les Discrets - Ariettes oubliées... 4. Lazerhawk - Visitors 5. Hail Spirit Noir - Pneuma 6. Agalloch - Faustian Echoes 7. Deathhammer - Onward to the Pits 8. Mgla - With Hearts Toward None 9. Aussitôt Mort - Nagykanizsa 10. Aura Noir - Out to Die 11. Bosse-De-Nage - III 12. Addaura - Burning for the Ancient 13. Vattnet Viskar - Vattnet Viskar 14. Burial - Kindred 15. Suis La Lune - Riala Susanne Sundfør - The Silicone Veil Capa - Shallow Towers Tempest - Solace Wildernessking - The Writing of Gods in the Sand Diskord - Dystopics Witchtrap - Vengeance Is My Name Martyrdöd - Paranoia Air - Le voyage dans la lune Drudkh - Eternal Turn of the Wheel Furze - Psych Minus Space Control Satan's Satyrs - Wild Beyond Belief! Tragedy - Darker Days Ahead Mono - For My Parents og Dordeduh - Dar De Duh har jeg ikke hørt enda (sistnevnte er ikke en gang sluppet), men jeg er rimelig sikker på at begge vil hoppe rett inn på topp 10 listen min. Sånn ellers er det mye jeg har hørt som jeg har glemt at kom ut i år, og mye jeg fremdeles ikke har hørt som jeg er rimelig sikker på at jeg vil like godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Liste kommer. I mellomtiden kan denne platen få skinne litt. 2 Lenke til kommentar
Gjest member-211562 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Må muligens endre i toppen på listen etter å ha hørt den fantastiske nye platen til The xx. Har skrevet litt om den her: http://berekvam.com/blog/?p=6665 Lenke til kommentar
kans Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 En av mine yndlingsplater så langt er Inconsideracy av Grinding Fortune. To fra oslo. de har 3 låter ute på Youtube nå. Absolutt verdt et lytt! http://www.youtube.com/user/GrindingFortune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå