Millmax Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Nytt av Google Maps for Android er innebygget "Make available offline" funksjonalitet. På SIII ser jeg i kart app'en at denne funksjonaliteten står oppført under Menu -> Whats new, men jeg finner det ikke noe sted ved bruk. Har tidligere benyttet Labs funksjonen "Precache map areas". Telefon: Galaxy SIII Versjon Google Maps: 6.8.1 (#6080101) Se eksempel her: http://lifehacker.com/5921870/google-maps-available-offline-for-android-phones Skal dette fungere på SIII i Norge nå? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 det fungere i norge ja, jeg har gjort det. har du oppdatert til siste versjon? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Ah, måtte tvinge en oppdatering. Fikk versjon 6.9.0, der virker det ...men Kroatia er ikke tilgjengelig (Offline maps is not available in selected area). Tilbake til labs, then. Endret 28. juni 2012 av Millmax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå