ehauger Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Firmwareoppdateringen er nå offisiell Kraftig oppdatering for Canon EOS 7D 1 Lenke til kommentar
Laoko Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Som 7d-eier har jeg sett frem til dette, manuell lyd-justering og større buffer er spesielt velkomne oppdateringer, men at den ikke er tilgjengelig før i august er litt dårlig gjort. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Topper's at dette nå er offisielt, skulle bare ønske at firmware'n også fikset vær-tetningen Lenke til kommentar
skrim Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fix for værtetting ja hadde vært sprekt i forbindelse med oppdatering over nett.En slik linje ønsker jeg meg hehehe Det går fort til august vi klarer å smøre oss med litt mere tålmodighet vi som venter Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Da jeg kjøpte 7D hadde jeg fått inntrykket av at dette kameraet var like godt værtettet som 1D-serien. Derfor brukte jeg det ukritisk i all slags vær. I ettertid tror jeg at jeg kan prise meg lykkelig over at det fortsatt fungerer uten problemer. Jeg har lest om andre som har fått problemer etter langt mer forsiktig bruk enn det jeg kan skilte med. 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Noen grunn til hvorfor det kun er på 7d at buffer kan utvides såpass mye på i forhold til det som var opprinnelig, og ikke på for eks 550d som jeg har? Har lenge savnet større buffer, men ettersom det også er det eneste jeg savner har jeg ikke påkostet noen oppgradering. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Noen som vet om GP-E2 funker uten upgrade også? Tenker å kjøpe en i nermeste fremtid skjønner man... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Noen som vet om GP-E2 funker uten upgrade også? Tenker å kjøpe en i nermeste fremtid skjønner man... Har du en 1Dx er det ingen problemer ellers The EOS 5D Mark III and EOS 7D require a firmware upgrade to be compatible with the GPS Receiver GP-E2, which will be available soon.†When the EOS 7D is used with the GP-E2 the following restrictions will apply: a) geotagging function will not work for movies while recording; b) geotagging features will not work for movies when using the Map Utility; c) electronic compass information and automatic time setting is not available; d) transmission via the hot shoe is not p Etdi: Presse-release fra Canon Norge Edit: meget interessant duppeditt, men tror jeg venter til en nyere kameramodell kommer på markedet for å få full utbytte fra duppeditten Endret 28. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg