ATWindsor Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Nexus nettbrettet ser bra ut, kan bli en kul fjernkontroll. AtW Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Jeg kjøper gjerne Nexus 7 hvis det kommer til Norge. Jeg har prøvd telefon og nettbrett med både iOS og Android nå, og jeg mener at telefonen passer best med iOS og nettbrettet med Android. Det gjør ingenting om nettbrettet er litt puslete, det er en hobby-device uansett. Jeg HATER bugs på telefonen, så jeg har tenkt å kvitte meg med SGS2 til høsten og kjøpe den nye iPhone. Pluss at 10" er for stor for meg, så 7" er perfekt som "bedroom TV" Endret 28. juni 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg kjøper gjerne Nexus 7 hvis det kommer til Norge. Nexus telefonene her da finni veien til Norge hvorfor skal ikke nettbrettet gjøre det?. Lenke til kommentar
znaffe Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 nettopp innstallert rom med 4.1 på Gnex.. funker som smurt, fantastisk glatt og fint som forventet! Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Håper Jelly Bean er godt optimalisert for multikjerneprosessorer. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Liker at de har tatt bort kameraet på baksiden, det er jo helt meningsløst på iPad. Front kamera er derimot lurt for FaceTime ol.Å? Ser jo stadig folk bruke iPad som kamera ved bassengkanten på sydentur. Vel ihvertfall så jeg et par sist gang jeg var på ferie. Der sa du det, ET par Du vet kamera på baksiden er bare smøring for å legge til 500 kr ekstra Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Burde nevne Google Now ja, så en Google Now vs Siri test, og Siri ble rett og slett eid. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 ironisk nok bruker de en macbook som verktøy i reklamen til denne ballen. Liker uansett nettbrettet de har kommet med! skulle gjerne sett det i 1080p m sim slot au, men det kommer vel. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Håper Jelly Bean fungerer ved lansering i motsetning til ICS på min Transformer Prime Om JB da kommer til brettet vel og merke.. Lenke til kommentar
znaffe Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 har 4.1 på Gnex nå, svært svært bra ! en helt annen verden. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 http://www.theverge.com/2012/6/29/3125396/google-nexus-7-review Hmm, ser veldig lovende ut dette:) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg synes egentlig at det ikke var noe som gjør at jeg veldig gjerne vil oppgradere til Jelly Bean, egentlig... Det nærmeste er Google Now, men jeg antar at denne tjenesten fungerer dårlig her i Norge, og hvis den fungerer greit i Norge, så er det fremdeles sannsynligvis bare i Oslo :-P Både Google og Apple skryter av at de er så store verdensomspennende, men allikevel har begge to veldig stort fokus på ting i USA... Jeg savner mer verdensomspennende nyheter... Det største ved iPhone 4S var Siri, som bare snakket fire språk (vet ikke om det var dårligere eller like bra med de andre, though). Det største med Jelly Bean er Google Now og Voice Search, også disse er begrenset. Jeg vet ikke hvilken av de som vil støtte bredest befolkning, men jeg tror faktisk at det er Voice Search, siden den støtter LANGT flere språk enn Siri: http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=en&answer=170820. Også der vet jeg ikke hvordan ikke-engelske språk fungerer sammenlignet med engelsk. Google har gjort en langt bedre jobb enn Apple, men allikevel føler jeg at de er veldig sentrerte rundt Amerika. Men vi får se. Jeg håper jo at Google Now faktisk blir brukbart i Norge også, selv om jeg tviler på at den finner busstidene fram når man venter på bussen her i Kristiansand... Eller om jeg drar til Danmark, hvor jeg er litt mindre kjent, for den saks skyld... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 For å nevne noe så jobber Google med å få ruter sine trafikkopplysninger til å fungere med Google Now. Så Google jobber da ihvertfall med å implantere så vi får brukt det i Norge også. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hei, jeg tester en del tablets som skal brukes i embeddede systemer,og kjøper pr tiden jalla-brett fra dealextreme.com og den slags. "Ekte" brett som Asus transformer-serien til 3500 er litt i overkant av hva vi kan betale da det er snakk om et større volum. Hadde vært gull å teste Nexus 7 før vi kjøper inn cheap-stuff fra østen (som kanskje funger bra, men vi har litt delte erfaringer for å si den sånn), hva er korteste vei til mål her? Forhåndsbestille i en butikk i London og ta en dagstur ned for å hente det? Eller pleier det relativt kjapt å bli tilgjengelig i nettbutikker som har gråimport av slike enheter? Er det evt andre billige android-brett allerede tilgjengelig i Norge og til en ålreit pris? Blir glad for alle tips! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Billigste skikkelige nettbrett jeg kommer på som er til salgs i Norge er Samsung Galaxy Tab 2 7" som ligger i underkant av 2000,,- i billigste utgave (8GB, Wi-Fi) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Noen som vet noe mer konkret om release av dette brettet? merkelig at ingen har fått inn forhåndsbestillinger e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg