Cinemarxism Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Heisann. Er for tiden på utkikk etter et nytt EN-EL3e-batteri for bruk til D300. Synes imidlertid prisene i norske fotobutikker er dyre, 700kr hos fotovideo og 600 hos JP, sammenlignet med under 300 kr hos amazon. Men meg bekjent sender ikke amazon elektronisk utstyr til Norge, og derav spørsmålet ... ... har noen tips til andre nettsider, gjerne utenlandske (men kjent for å selge ekte vare), hvor man kan skaffe et slikt batteri til en akseptabel penge? Har sjekket ut maxsaver, som jeg har god erfaring med, men de selger bare pakker på ti batterier (ment for videresalg). På forhånd takk. Endret 28. juni 2012 av dodraugen2k Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Altitec/batteributikken har disse hvis du vil ha uoriginale med garanti. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Oisann, takk for tips. Fant også disse. Har aldri kjøpt uoriginale batterier før, er de kjent (hvis det finnes noen "generell" regel på dette) for å levere omtrentlig like godt som originale, eller kan man lett ende opp med et produkt som kun gir en halvparten så mange eksponeringer før lading må til? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har kjøpt halv-billige batterier på eBay flere ganger, de er som regel annonsert med mer ah-timer men oppleves som svakere en originale batterier, de billigeste eBay batteriene behøver ikke engang og inneholde riktig type batteriteknologi og blir sterkt redusert på ytelsene etter noen gangers bruk. Altitec bruker bare celler av god kvalitet som yter det som oppgitt og jeg har bare positive erfaringer med dem etter og ha handlet endel batterier fra dem, men dog aldri kamerabatterier, hovedsakelig verktøy/annet. 1 Lenke til kommentar
S-Foto Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hahnel har slikt batteri. Men prøv også batteri24.no som er større en altitec. bra service og levering men du får det du betaler for. Selv ville jeg valgt batterier fra Hahnel hvis jeg først ikke skulle hatt orginalt og det leveres med 2 år garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå